Web
Analytics

Bodrum’a yolculuk başlasın…

Milas’ı geçtikten sonra hatta Milas yolunda da yol kenarlarında meyve satıcılarını bulabilirsiniz.Güzel sepetler içinde nerede görsem durup alıyorum…

Ayrıca kuzu, deve satıcıları da var :)Aile gezisinde çocuğunuza ya da balayında eşinize süper hediye. köy kuzusu Smile

Bodrum’a (Güvercinlik) gelmeden sitemiz üyesi Ali daunttoprak ile tanıştık.Turizm ile uğraşıyor kendisi de falcon sahibi Smile Arkadaşı Samet ile beraber güzel vakit geçirdik.Daha sonra Bodrum’dan ayrılmadan tekrar görüştük…

Gündoğan’a doğru denize sıfır kamp alanına giderken…

Çadır kurmak ve tekneyle koy gezilerine katılmak için Gündoğan’da shepas plajına Özkan Abimizin yanına geliyorum.Hemen çadırı kurup akşam olmasını bekliyorum.

Akşam olunca Türkbükü’nü geziyorum. 1 sene önce geldiğğim yerler o kadar hızlı değişmişki. Belki yıllar sonra tekrar geldiğimde kaybolacağım.

Türkbükü’nde bu şarkıyı dinliyorum ve hafızama yerleşiyor…

Come on hold my hand
I wanna contact the living
Not sure ı understand
This role ı’ve been given

I sit and talk to god
And he just laughs at my plans
My head speaks A language, ı don’t understand

‘Cause ı got too much life

I don’t wanna die
But ı ain’t keen on living either
Before ı fall in love
I’m preparing to leave her
I scare myself to death
That’s why ı keep on running
Before ı’ve arrived, ı can see myself coming

‘Cause ı got too much life
Running through my veins, going to waste

And ı need to feel, real love
And A life ever after
I cannot get enough

(İnstrumental)

I got too much love

In A life ever after
There’s A hole in my soul
You can see it in my face, it’s A real big place

(İnstrumental)

Come and hold my hand
I wanna contact the living
Not sure ı understand
This role ı’ve been given

Ertesi gün tekne turu için hazırlanılırken.Unutmadan giderseniz Şehzade adında bu tekne turuna katılın, Endurocu arkadaşlara indirim var!
:p

Özel Yalılar, köşkler, çiftlikler. İsterseniz en büyük bankanın genel müdür olun.Belki bir daireniz olur burada ;ama tekneli, havuzlu bir eviniz arabanızla olmaz.Türkiye fakir bir ülke değil.Sadece dengesizlik uçurumlar var.Bunu burada iyi anlıyorum ve herkesler gibi yukarıya kızmadan, planlarımı hatırlıyorum…

Özkan Kaptan

Volkan KAPTAN

Poz veren turistler

Ünlü traktör üreticisinin koyuna geldik.Böyle bir yerinizin olmaıs için en az 5 kere yılbaşı lotosu çıkması lazım.

Jetskiler korumalar.alanı gezip kontrol ediyorlar.hangi ünlü acaba?

Cennet Koyu’na geldik. Geçen sene burayı beş saat aramıştık…

Deniz çok acıktırıyor.Ya da bana yarıyor Smile

Dönüşte güvertede keyifleniyorum.Müzik eşlliğinde son sürat rüzgarın sesiyle Murat Dalkılıç’ın bu sene moda olan şarkısı Külah’ı dinliyorum.

Görüntüyü bozmasın ;ama bu hayvan insan gibi. Sırtüstü uyuyor.Turistlerin yanında böylece duruyor.Tamamen zararsız, o da tatilde Smile

Bodrum merkeze doğru yol alıyorum. Ali ve Samet’le haberleşip marinada yemek yemek için buluşuyoruz.

Burada yemek yemeye karar veriyoruz.Ali öneriyor…Restorantın önünde dakar vardı.Garsona sorunca müdürümüzün dedi ve gittim müdürün yanına.Yeni almış 15binde… Ben Samsun’dan geldim geziyorum dedikten sonra motoru Afrika turu yapacağım onun için aldım diyor ve tebessüm ediyor Smile

Bana iyibir foto makinesi yakışırdı ;ama onu taşımak korumak sıkıntı.Huyunu da ben bilince başkaları çekemiyor fotolar bulanık çıkıyor. Smile

Bodrum’dan sonra staj için Ortaca’ya geçiyorum. Ortaca’dan Dalaman’a, Dalyan’a İztuzun’a, Sarıgerme’ye, Boncuk Koyu’na ve Marmaris’e geçiyorum.Alfabetik sırayla size bu yerlerin fotolarını sunuyorum:

Marmaris’e gelmeden 10 km kala sağda Çamlı Köyü tabelasından içeri giriyorsunuz.Ve İncekum plajını da geçip Boncuk kampına varıyorsunuz.En güzel kamp yapılacak koylardan birine giriyorsunuz.Kamp alanında size ait buzdolabı, ızgara yeri, duş yeri, tuvaletiyle her şey var. Çok şaşırdım, tam yörükçüler için.Kampçılara belkide lüks kaçar Smile

Karşıdaki Sedir Ada’sı.Tekne turları var.Katılmalı.

Muhteşem Manzara

Boncuk Koyu gözükmeye başladı.

Yol bile etkileyici, tam endurocu yolu!!!!

Vakit kaybetmeden çadırı kurup yerleşiyorum.

Dinlediğim şarkı:

Bazen ben de terk edip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var ondan vazgeçemiyorum.
Belki sen de bir gün geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum, koparıp da atamıyorum içimden
Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun

Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun
Söyle; taşı toprağı altın olmuş kaç yazar ?
Delik testi umutlarım, akar altından azar azar.
Söyle, neye yarar yaşamak altın bir kafeste
Bir yanım seni beklerken, diğeri bekler ölümü ağır ağır
Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Dönüş yoluna geçiyorum.Boncuk Koyu’nu öneririm.Çadırınızla gidip konaklayıni akşam güneş battıtan sonra Marmaris’te takılın Smile Dçnüşte ya da sabah kahvaltısı için o yol üzerindeki lokantalara gidin, pişman kalmayacaksınız.

Yol üzerinde meyve tarlaları var.Siz çileği topluyor, ücretini ödeyip götürebiliyorsunuz.

Eşinizle beraber buralar size çok romantik gelcek eminim Smile

Dalaman Şehir Merkezi

Şehir merkezinde solda Sığla Restorantta kesinlikle kebap yemelisiniz.ORT:15 lira ;ama gerçekten çok lezzetli. Tandır da var Smile

Dalaman’dan sonra Sarıgerme var. Sizlereşimdi Ortaca İztuzu daha sonra Sarıgerme’yi göstereceğim. Dalyan ve İztuzu için yol alıyorum. İlkönce Dalyan ve limanı:

İZTUZUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Bakalım dostlar ne kadar dikkatli, onlar için facelerinde kullanabilecekleri yazılar yazdım :)Az sonra…

Kötü fotoğraf makinem olsada gerçekten güzel fotoğraflar yakalayabiliyorum.Haksız mıyım?

Ülkemize her yıl milyonlarca turist var. Bu yerleri belki bizen iyi biliyorlar.Biz de gezmeliyiz.Çok iyi araba veya motor şart değil. Heryerde ızgarada yapmak şart değil.Tamam benzin pahalı ;ama 5 yıldızlı otel için vefceğiniz parayla 1 haftalık aynı bütçeyle benim kadar gezebilirsiniz…

İztuzu plajına geliyoruz.Burada caretta caretta kaplumbağalarıı yumurtluyor.Bu nedenle akşam sahilde bulunmak yasak.

Unutmadan şunu belirteyim:

Yiyecek içecek zaten pahalı. Bunlar için çözüm düşüneceğim.Şunu demek istedim: Burada çadıır yasak, burada durmak yasak diye seslenen kimseleri artıık takmııyorum. Sıcakta üstümde korumalıı mont varken üniformalıı olmayanlarıı takmııyorum. Belasıız atlatmak için gerçekten çaba sarfediyorum

Dostlara gelsin Smile Sizleri de düşündüm…

Very Happy

Yanııma gelen turistlere arılar yaklaşşınca turistler panik olup gittiler.Very Happy

İztuz’u dönüşü NAR SUYU içmeden gitmeyin.Belki yaşadığınız şehirde daha ucuz içersiniz ;ama taptazesi gibisi yok.Çiftçiye destek olun.Bardağı 4 lira. Böyle köpekçikler çıkıyor karşınıza. Değiyor…

Sonraki istikamet Köyceğğiz ve Ekincik.

Ortaca yolu üzerinde bir lokanta(yemek kötü, konsept iyi)

Ortaca Orman İşletme Şefliği(Staj yerim)

Dalaman Sarıgerme

Tüm gezi boyunca en iyi işletmesi olan yer burasıydı.Fiyatlar da uygundu.

Arabalarıı otoparka çekiyorsunuz yani endurolarınızıSmile Sonra traktörle sahile…

Cuf cufff yani çek çekkkk

Mavi bayraklıı sahil(beach kelimesini kullanmıyorum)

Marmarisssss

Marmaris’ten manzaralar…

Fethiye’ye oradan da Ölüdeniz’e ve Saklıkent’e yolculuk başlıyor.

Okuldan arkadaşımı bekletmeden hemen Ölüdeniz’e geçiyorum.

Gece geç saatlere kadar takılıyoruz.Tandem ve Göcek tekne turu için bana bilet alıyoruz.Ne yazıkki ertesi gün yağmur yapıyor ve seferler iptal. Bu ikinci talihsizlik.Geçen sene de tandeme binememişştim.Önceki gün tandemcilere yarıın ben de diye bakııyorum bu fotolarda.

Göcek Tekne Turu

Kelebekler Vadisinde kamp yapmak için ileriye dönük planlar yapıyorum.