Web
Analytics

Endurocu.com’ dan Mehmet Abi’nin paylaştığı yorum ve fotoğraflar 😉

evet sevgili dostlar,devi’yi bozyazıdan uğurladım.
nerde kaldı bu volkan derken bu gün aradı ve alanyadan
öğleden sonra anamura ulaşacağını söyledi.
ve saat dörtte anaura gelmişti,bende bozyazıdan çıktım beraber
bozyazıya geleceğiz…
tarif ettiği adrese vardığımda….

kendisi bir arkadaşını ziyarette idi

volkan kardeşim geldi bozyazıya hareket ettik, yol üstü anamur kalesini gezelim dedik

ulubatlı volkan sancağı dikmiş

bozyazı öğretemen evine geçtik çay,muz,muhabbet
fazla zamanı yokmuş,kal diye ısrar edemedim o yüzden
akşama mersine yetişmesi lazımmış

Teşekkür ederim Mehmet Abi…

Marmaris’ten hemen sonra Fethiye’ye Ölüdeniz’e geçiyorum. Ölüdeniz’de tatile gelen sınıf arkadaşımla görüşüyorum.

Tandem bu sene de nasip olmadı.Geçen sene ters esen rüzgar bu sene de yağmur. Sad

Göcek Tekne Turu

Buralara gelip bu turu yapmamak olmaz.Her sene yapııyorum diyebilirim Smile

Milyon dolarlık yatlar ve şanslı sahipleri

Kelebekler vadisi…

Buraya arkadaşınla gelip kamp kurmalı.Burayı da bu sene yaşayamadan gidiyorum.

Saklıken’te yolculuk…

Saklıkent’e akşam saatlerinde geliyorum ve akşam yemeğği olarak bıldırcın Razz

Ertesi gün kahvaltıyı yapıp arkadaşlarımı bekliyorum.Berabr kanyonda ilerliyoruz.

Gençlik işte :p

İleride önümüze yaralı yarasa çıkıyor.Birkaç kez yakından görmüştüm ;ama sizin için fotoğrafladım…

Çamur savaşından önce

Çamur savaşından sonra

Saklıkent Hatırası

Arkadaşları minibüse bindirip ben hemen yola çıkıyorum.Saklıkent Muğla – Antalya sınırı.Hemen Saklıkenti devam edip Antalya – Patara plajına geçiyorum. En iyi plaj olarak burayı seçiyorum gezide.Gizli saklı plajıın arkasına çadır kuruyoruz. 2 öğrenci arkadaşla tanışıp çadırları kurup gece muhabbet ediyoruz.Sabah olunca da plaja geçiyoruz.

Onlar da motorsuz Endurocu. Hem de gönülden… Gerçekten iyi geziyorlar. Antalya’da çoğu yeri biliyor ve gezmişler. Ulaşımı toplu taşııma araçlarıyla yapıyorlar.

Patara’dan ayrılıp aynı gün içinde Antalya Demre’de Andriake’de ANDRIAKE CAMPING için yol alıyorum.Eğer denizden çok soğuk çay ve nehir arııyorsanız bendensiniz. Burada hem yürüyüş yolu var 500 km ve iki tane buz gibi nehir var.Kampı işletenler de gerçekten çok iyimser.Gönülden yapıyorlar bu işi… Barış Hocam ve Hatice sizi çok şaşırtacak.Dışarda yemek aramayın, kamp size yeter….

Antalya yolları…

Bu fotoyu hatırlayan var mı?

Motosikletin önünde ilk çay var.Diğer fotoda diğer çayı görceksiniz.

İşte en sevdiğim yerlerden biri…

Tarihse işte tarih… Aslında tarihi yerleri çok ciddi gezmedim.Başka zamana sakladım. Kazı alanına gidip tarihi gördüm diyebilirim.

Ertesi gün Tahtalı Dağı teleferiği için yola devam ediyorum.2365 metre tahtali.com

Bulutsuz bir günde romantik …

1000 metreye araçla veya servisle 7 km siz çıkıyorsunuz.Sonra kalkış yerinden kişi başı 40 liraya muhteşem manzarayla başbaşa kalıyorsunuz.

Bulutların üstündeyim…

Daha sonra Antalya’da konaklamak için önerilen Denizer Restaurant kamp alanına gidiyorum. Antalya merkeze çok yakın. Şansıma yoğğun olan geçen her sezon bu sene geç açılışştan fazla yoğun değildi. Bir daha ki sefere Tarzan evinde kalmayı düşünüyorum Smile Duşu tuvaleti var tek odalı gündüz çok sıcak, gece biraz serin…

Antalya Merkez

Bildiğiniz Konyaaltı…

Kumdan heykellerin dünyası

Türk (biz) simgesi..

Piramitler Smile

Beni yine yanlız bırakmayan aradaşım…

Laura’dan sonra Lara

Mersin’e yolculuk başlasın…

Mersin tokadı yersinden önce Antik Side ve Manavgat’a uğruyorum Smile

Antik Side … Kesinlikle görülmeli…

İlk defa bu kadar yüksek gördüğüm Nissan…

Arkadaşımın sahne aldığı otele gidip ünlü Grease gösterisini onlardan izliyorum.

ALANYAAA Şehir Merkezi ve Kalesi…

Alanya tartışılmaz tatil yeri…3000 e yakın oteli var.Bolca rus var. Beni bozar, fazla durmadan Anamur’a ve Bozyazıya yol alıyorum. Sonra Mersin Elmalı’ya…

Alanya’dan sonra turizmi bölen yüksek dağlar. Alanya Mersin arası sürekli viraj ve yüksek dağlar, uçurumlar…

Arkadaşıma uğrayınca Mehmet Abi’ye haber veriyorum. Hemencik geliyor ve sohbet başlıyor. Bozyazı’daki kaleyi gezip öğretmen evine geçip çay içip muz yiyoruz. Mehmet Abi’m karadenize ben akdenize aşığıım Smile

Tarkan’ın atladığı kaleler…

hercul3367 Mehmet Abi muz alırken Smile

Sonra yola devam ediyorum Mersin Erdemli’ye doğru…

Mersin’e gelmeden Erdemli’de okuldan arkadaşım Andaç ile buluşuyorum.Beni davet etmişti 3 gün orada kalıyorum.Sıcaklar artık bunaltıyor, tek bir foto var.Kontrolü kaybettim artık.

Sonra Adana Ceyhan’da arkadaşım Ceyhan Smile için yola çıkıyorum. Orada da 2 gece kalıyorum. Ceyhan’da bici bici yiyoruz.Çerkes geleneklerimizden yemekler yiyorum Muazzez Teyze sağolsun Smile

Çeçen arkadaşımla hemen soğuk su kaynaklarına gidiyoruz, 50 derece güneşin altı…

Çukurova

One Response to Devi’nin Türkiye Sahil Turu – Bölüm 5
  1. sevgili volkan,ne güzel gelmiştin, ilk karşılaşmamız olmasına rağmen
    sanki yıllardır tanışıyor gibi kısa da olsa muhabbet etmiştik.
    fotoğraflara bakarken özlemişim be seni kardeş.
    inşallah geniş zamanlarda buluşur doya doya sohbet etme dileğiyle.
    hoşçakasın güzel kardeşim,yolun hep açık olsun.